Auto po wypadku nie nadaje się już do naprawy? ERGO Hestia wyręczy klienta z formalnościami. Gotówka nawet w ciągu dwóch dni i opieka nad formalnościami związanymi z pozbyciem się zniszczonego auta. Takie udogodnienia oferuje klientom ERGO Hestia. To wszystko w ramach nowego programu skierowanego do klientów, których pojazd po kolizji nie nadaje się do naprawy. Projekt zostanie wprowadzony w życie w lutym bieżącego roku. Dzięki niemu klienci ERGO Hestii mogą liczyć na szereg udogodnień. Program jest skierowany do klientów AC oraz poszkodowanych z OC, którzy mają szkodę całkowitą. Jest ona stwierdzana, gdy pojazd uległ zniszczeniu w takim stopniu, że nie nadaje się do naprawy, albo gdy koszty naprawy przekroczyłyby wartość pojazdu w dniu likwidacji szkody.
Mniej na głowie klienta
To wyjątkowo trudna sytuacja dla poszkodowanego, ponieważ z dnia na dzień traci możliwość korzystania z pojazdu. Dodatkowo często dochodzi do tego konieczność zagospodarowania wraku pojazdu. Klienci doceniają, że nie muszą się martwić, co zrobić z wrakiem. Tym bardziej, że otrzymują całą kwotę wartości pojazdu, bez pomniejszenia o wartość wraku. Nie muszą też poświęcać czasu na takie czynności, jak zgłoszenia zbycia pojazdu do wydziału komunikacji czy towarzystwa ubezpieczeń. W imieniu poszkodowanego zajmujemy się wszystkimi tego typu formalnościami – tłumaczy Bartosz Pietrzyk, opiekun projektu z ERGO Hestii.
W standardowej likwidacji poszkodowany otrzymuje różnicę miedzy wartością pojazdu a wartością wraku. Klient zajmuje się tym we własnym zakresie, może jedynie otrzymać od ubezpieczyciela dane oferenta. Pozostałe formalności również pozostają po jego stronie. Program pozwala zaoszczędzić na tym mnóstwo czasu.
Co zmienia się dla klienta w nowym procesie?
W ramach projektu podczas oględzin Likwidator Mobilny proponuje skup pozostałości i wypłatę 100% wartości pojazdu, dzięki czemu klient otrzymuje szybko (średnio w ciągu 2 dni od momentu przejęcia pojazdu) gotówkę na zakup nowego samochodu. Program skierowany jest nie tylko do klientów ERGO Hestii, którzy mają polisy AC, ale również do poszkodowanych, którzy mieli kolizję z osobą ubezpieczoną u tego ubezpieczyciela.
Korzyści dla klienta:
- wypłacenie pełnej wartości pojazdu przez ubezpieczyciela po przejęciu wraku
- wyrejestrowanie pojazdu w Wydziale Komunikacji przez firmę zajmującą się sprzedażą pojazdu
- koordynacja procesu sprzedaży pojazdu przez ERGO Hestię
- bezpłatny odbiór pojazdu
Za: Ergo Hestia