PZU w ramach nowej marki Pomoc Non Stop uruchamia usługę sprawdzenie auta i jego stanu technicznego przed zakupem. Każdy kto planuje kupić używany samochód, może sprawdzić jego stan techniczny bez wychodzenia z domu. Oferta skierowana jest do wszystkich zainteresowanych zakupem używanego samochodu. Klient nie musi posiadać ani kupować produktów PZU, aby skorzystać z usługi. Klienci mają do wyboru jeden z trzech pakietów. Ponad 300 doświadczonych ekspertów motoryzacyjnych – z sieci partnerów Pomoc Non Stop – dokonuje oceny pojazdu w dowolnym miejscu w Polsce, a realizacja zlecenia trwa maksymalnie 2 dni robocze.
Eksperci Pomoc Non Stop
- skontaktują się ze sprzedającym i zweryfikują podstawowe informacje o pojeździe,
- kompleksowo sprawdzą stan techniczny auta w dowolnym miejscu w Polsce,
- dostarczą kupującemu szczegółowy raport, wspierając go w decyzji o zakupie pojazdu.
Cenny i zakres usług:
Jak kupić usługę?
- Wejść na stronę pomocnonstop.pl/sprawdzauto
- Wybrać jeden z trzech pakietów: KOMFORT, OPTIMUM lub PREMIUM
- Jeśli wybrano pakiet OPTIMUM lub PREMIUM, to należy uzgodnić ze sprzedającym możliwość oględzin auta.
- Uzupełnić formularz zamówienia.
- Podać dane teleadresowe klienta oraz link do ogłoszenia sprzedaży auta.
- Zapłacić za usługę Przelew tradycyjny lub płatność online PayU.
Korzyści z oferty PZU!
Oszczędność czasu – oględziny realizujemy w całej Polsce, dzięki czemu klient oszczędza czas na osobistą weryfikację wybranych przez siebie aut.
Rzetelność – oceny stanu auta dokonują doświadczeni eksperci motoryzacyjni współpracujący z PZU.
Oszczędność pieniędzy – pomagamy wykryć usterki pojazdu i szacujemy koszt ich naprawy. Ograniczamy ryzyko zakupu niesprawnego auta i dajemy argumenty do negocjacji ceny.
Bezpieczeństwo – proponujemy unikalną usługę ochrony mobilności – pomożemy, jeśli awaria unieruchomi samochód, który sprawdzaliśmy.